onsdag 19. september 2012

Mmmmm, kaffilukt i hus

Var en stund siden jeg hadde kaffefarget scrappeting, så tok meg ei økt hin dag. Farget både ditt og datt, og det lukter såååå deilig kaffe av alle tingene. Drikker ikke kaffe selv, men lukta kan jeg godt like.

Bildene er ikke av beste kvalitet, lite dagslys for tiden. Rart dette, hvor lenge et lavtrykk kan vare. Ja ja, bedring i sikte til helgen, har jeg blitt fortalt.


Tags og seam-binding bånd
Osteklut og ulike blonder
Gamle boksider og små blomster
Roser og større blomster
Før og etter

Alt som er farget var i utgangspunktet hvitt. Ja bortsett fra boksidene, de er jo litt beige/brune i naturell.
Jeg brukte pulverkaffe (rikelig) og la alt i en stor panne. Blomstene tok fort til seg farge, og ble tatt ut av ganske umiddelbart. resten lå over natta.

Har allerede laget ett kort med noe av dette, så det får jeg vise i neste innlegg.

Takk for besøket i bloggen min!

Ingen kommentarer: